I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

torsdag 14. mars 2013

Torsdag


Heei på dere :-D nå er det snart helg - torsdag allerede - det er ikke til og tro! Som jeg har sagt tidligere - tiden går så utrolig fort! Har ikke ord..

Nå er jeg oppe hos mamma og pappa en tur, det er koselig! Venter to pakker i posten nå og de kommer jo aldri.. hater og vente - en dårlig egenskap uten tvil haha..

Snart kommer ene tanten min fra Romsdalen - søsteren til mamma og skal feire bursdagen til mamma sammen med oss - gleder meg til det - for er en stund siden jeg har sett henne nå.

Dro opp til mamma og pappa på dagen i dag - hadde veldig lite og gjøre og tenkte det var koselig og bruke hele dagen her :-D det er så godt når det er så kort vei hit :-D

I går blogget jeg ingenting og det beklager jeg. Sov store deler av dagen i går og styrte litt unna blogg og internett sjenerelt. Kan fort bli en smule slitsomt - selvom jeg virkelig elsker og blogge <3

Jeg tok med meg mini pcen opp hit - så jeg kommer til og oppdatere en gang i blant men håper dere skjønner at jeg må være litt sosial også ;-)

Jeg fikk sjokk i dag da jeg så statestikken. Hjelpes - tusen tusen takk for at dere leser bloggen min <3 har ikke ord! Det betyr så mye for meg - spesielt i denne perioden hvor jeg sliter ekstremt mye fysisk..

Ønsker dere en kjempe fin torsdag - mamma har lagd kake jeg tåler - hun er sååå snill <3 jeg fikk prøve smake i sted - og det var bare helt nydelig <3 ha en fin dag alle hjerter - så blogges vi :-D