I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

fredag 8. mars 2013

@new in


Nå er våren her og butikkene strømmer med fine vårfarger. Det er sååå mye fint i butikkene nå :-D jeg bestemte meg for og beholde iphone 5 i går, ingenting slår iphone synes jeg - så når jeg var innom glitter i dag og så det fine dekselet til kun 99, kunne det ikke være igjen - men jeg måtte bare ha det :-D det passer så fint til min hvite fine iphone 5 og jeg er så happy for at jeg fant det - hverdagslykke haha..

Nå er jeg hjemme igjen - møtte på koselige svigers på cc også :-D jeg har nettopp kokt meg en kopp kaffe.

Krutt espressobar har blitt så fin nå - nye oppusset lokaler med en balkong og ned trappen der er det butikken hvit trå, så krutt og hvit trå henger på en måte sammen. Første gang jeg er der etter at de pusset opp og jeg har et ord og si "amazing" :-D det var så koselig og sitte der og mye mer sitteplasser som det har vært litt manko på tidligere - ettersom det er en veldig populær plass og har Gjøviks beste kaffe ifølge meg :-D

Nå skal jeg sette i gang med en del husarbeid. Imorgen kommer jo trossalt den nydeligste kattepusen i verden - kjære lille Theodor og da vil jeg at det skal være fint her, rent og strøkent og koselig :-D har en liten følelse på at han kommer til og ligge i go stolen jeg omøblerte i går tihi :-D koselig *

Ha en god helg og kooooos dere :-D TGIF <3