I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

lørdag 2. mars 2013

Nytt design



Hei på dere :-D det har vært veldig lite blogging den siste tiden, - men jeg tenkte kanskje at et nytt design vil være med på og gjør det lettere og blogge :-D det nye designet føler jeg er mer oversiktlig enn det gamle. Helt rent på en måte og helt enkelt liksom ;-)

I dag har vi vært hos svigers og jeg ble så rørt da min kjære svigermor hadde laget hjemmelaget pizza som jeg tålte <3 det varmer virkelig <3

Og ha matallergi føler jeg er ganske slitsomt til tider og lite gøy, spesielt når man skal bort eller har dårlig tid. Alt må liksom planlegges. Men det er så utrolig rørende når folk stiller opp og lager noe jeg tåler <3 nei det er så snillt at jeg har ikke ord!

Jeg har vært nefor den siste tiden da jeg har sett at hverdagen ikke er så enkelt med allergien min. Alt må planlegges, og et vanlig butikk tur som vanligvis tar maks 30 min, vil ta meg timesvis... så det er ikke så enkelt og ikke minst er det dyrt..

Men mat må man ha, men da må man bare planlegge. Nå har jeg kjøpt inn diverse mel blandinger så jeg skal bake litt fremover. Tenker jeg muligens kommer til og ha en fast dag i uken jeg baker både brød, rundstykker og diverse. Passer glimrende :D

Håper dere har hatt en fin dag i dag. Det har jeg - også håper jeg dere liker designet <3 ha en god natt alle sammen :-D

Pssssst : har blitt lite med outfits i det siste - skal bli flinkere ;-) Vi blogges <3