I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

tirsdag 12. mars 2013

@Home @syyyk


Heeei på dere :-D im home - i dag har jeg ikke følt meg særlig iform. Når man er oppe fra to - seks timer iløpet av et døgn er det jo klart man føler seg elendig. Smertene er så kraftige om dagen at jeg har ikke ord - fibromyalgien sliter meg helt ut og i tilegg i dag fikk jeg i meg noe melkegreier i en rett så jeg endte opp med og nærmest bo på badet haha..

Uansett så begynner klokken og bli mange og jeg kjenner virkelig at trøttheten er på vei tilbake - på tirsdag skal jeg til legen så får vi se da hva svaret blir.. uansett vet jeg at smertene er helt utholdelig og at det er helt umulig og holde seg våken - jeg sitter til og med og dupper av haha..

Jeg klarer ikke helt og fokusere på bloggingen alltid - så jeg håper dere forstår.. jeg skal ikke syte og klage mer nå for det finnes værre ting her i verden. Men alt skal ikke være lett alltid og dette føles helt forferdelig for min del.

Uansett så håper jeg på en bedre dag imorgen. Og selvom jeg er i et kjempe negativt hjørne nå - så krysser jeg fingrene for at morgendagen blir bedre.

Ha en utrolig fin kveld og god natt <3