I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

lørdag 16. mars 2013

Lørdag

Hei på dere :-D i dag sto vi opp sykt sent - har slappet av masse i dag og sett på tv - brukt masse tid med og leke og kose Theodor. Spist kjempe god frokost og bare kost oss masse masse. I dag skal vi ta livet med ro og se mange kule programmer på tv - elsker at vi har så mange kanaler som vi har <3 da er det alltids noe og se ;-)

Imorgen tenkte jeg og sette i gang og bake lavkarbo brød. Boken jeg bestillte er amazing! Jeg elsker den! Virkelig en lifesaver for meg, er helt inn i kostholdet nå og gleder meg til og komme ordentlig i gang med baking og lage fantastiske retter <3 kommer til og gi dere noen oppskrifter etterhvert - så bare og følge med <3

Håper dere har det bra! :-D nå koser vi oss med en kopp kaffe. I går tok jeg litt shinings av leiligheten og i dag har jeg tenkt og vaske en del klær - føler aldri kurven blir tom haha..

Ønsker dere en kjempe fin lørdag - så blogges vi :-D