I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

torsdag 7. mars 2013

Også ble det torsdag

Heei på dere små solstråler <3 i dag har jeg sovet mye - men har fått gjort litt i heimen, godt og få unnagjort litt også ;-)

Omøblerte litt i sted - slik ble resultatet


Kjempe fornøyd <3

Dere vet at jeg har snakket om at jeg ønsket så inderlig og slutte og snuse - jeg har snust i ca 6 år - av og på. Og nå har jeg blitt så sykt avhengig av jeg snuser to bokser om dagen.. :-( så håper jeg at denne planen her vil funke :-D


Ifølge planen skal jeg klare og være snusfri til 1 mai. Så får vi se hvordan det går :-D har sykt lyst og slutte for godt - men det er jo så vanskelig når man blir så avhengig ..

Satser på at det går bra - nå har jeg jo virkelig sjansen til og klare og slutte for godt ;-)

ønsker dere en kjempe fin torsdag. - snart helg :-D <3 sorry at bloggingen er så om så om dagen - men jeg sover såpass mye på grunn av fibroen og smertene at jeg rett og slett ikke alltid orker og sitte med pcen..

Håper dere forstår det :-D

Kos dere i dag <3 masse klemmer <3