I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

mandag 11. mars 2013

Mandag - ny uke - nye muligheter


Heei på dere og god mandag <3 tenk ny uke igjen - ny mandag og ny start. Tia går så utrolig fort at jeg har ikke ord..

For denne uken har jeg gitt meg selv noen løfter. Blant annet og begynne og trene igjen - har så lyst og komme i topp form. Og da kreves det en del av meg selv ;-) Skal ned i vekt som jeg har skrevet om tidligere og selvom formen er helt elendig om dagen grunnet fibro - så er det viktig og trene det man klarer sånn at man ikke blir helt stiv i musklaturen. Nå skal det sies at jeg klarer ikke og fullføre kjempe masse trening i mine værste perioder med smerter - men jeg skal trene det jeg klarer og for meg er det mer enn bra nok :-D

Jeg har lyst og begynne med yoga igjen og lavkarbo dietten frister veldig mye - ikke den ekstreme - men i moderate mengder. Jeg ønsker ikke havne i en ketose - for jeg gikk på ketolyse dietten før og det gjorde faktisk at jeg utviklet migrene :-(

Uansett så ønsker jeg at denne uken skal bli så bra som overhodet mulig og da er det ingen andre enn meg selv som kan gjøre denne uken bra :-D

Jeg har hatt besøk tidligere i dag og hadde planer om og komme meg opp innen klokken åtte. Det kunne jeg fint glemme - men allikevel føler jeg at uken min har startet bra og at jeg er i godt humør i dag - og det for meg betyr alt :-D

Nå skal jeg få i meg litt mat - ta vitaminene mine OG tran.

Ønsker dere en kjempe kjempe fin mandag også håper jeg dere har hatt en fin start på uken :-D

Vi bloooooogges <3