I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

søndag 3. mars 2013

Døds annonse?


Hei på dere - ny header. Tusen takk til Tove som sa at den gamle headeren så ut som en døds annonse. Det er helt sant - bare at jeg så det ikke selv, så utrolig glad for at folk sier ifra - for det er ikke bestandig man ser ting selv :-D

Ble en sen middag på oss i dag - har forresten spist den for ikke veldig lenge siden haha.. jaja sånn kan den gå ;-)

I morgen er det en ny uke allerede - åååh tiden flyr så utrolig fort at jeg har ikke ord.. elsker mandager btw og agendaen er ganske så full for den kommende uken.. nå skal jeg straks legge meg og jeg skal si dere at det skal bli godt med søvn nå! D-vitamin mangel slår meg helt ut!

I morgen venter jeg besøk og det skal bli så bra :-D og jeg og Hans Olav skal til innkjøp av masse god sunn mat - skal si dere jeg gleder meg tihi ;-)

Ønsker dere en riktig god natt - så blogges vi <3