I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

torsdag 14. mars 2013

Gratulerer med dagen mamma


I dag har min kjære mamma bursdag - så jeg vil bruke anledningen til og Gratulerer henne så mye med dagen :-D

Bildene over er fra turen vår til Bulgaria hvor vi hadde det kjempe fint!

Setter så stor pris på mamma - er så glad i henne <3 alt hun gjør for meg - for at mamma er mamma. Mamma er min mamma - men samtidig min bestevenninne. Hun er morsom og har virkelig et stort hjerte <3  mamma betyr så mye for meg - vi har bestandig det så gøy sammen. Vi gjør masse koselige ting sammen og hun bryr seg så om menneskene rundt seg :-D <3

Mamma er virkelig unik! <3

Gratulerer så mye med dagen din i dag mamma - gleder meg masse til og feire sammen med deg, pappa, Joachim, Hans Olav og tante Dagmar i dag :-D <3

Utrolig glad i deg <3