I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

mandag 4. mars 2013

mandag 4 mars


Hei på dere :-D Mandag allerede og 4 mars.. hjelp som tiden flyr sier bare jeg..
Dagen startet jeg med en god frokostblanding jeg tåler og med kaffekopp - nå er jeg allerede på min tredje kopp og jeg har fått gjort en del i heimen i dag også - tørketrommel , vaske maskin og oppvask maskin står på i bakgrunnen.

Jeg har skrevet todoliste for i dag - skrevet ned avtalene mine for denne uken, driver og skriver handleliste. Det er lettere og ha en oversikt på denne måten. Jeg er et listemenneske , så dette er bare kjempe gøy.

Senere i dag skal vi handle inn masse sund mat for denne uken. Og det synes jeg er morsomt :-D

Ønsker dere en kjempe fin og god uke. Vi blogges - jeg har masse på agendaen i dag ;-)