I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

lørdag 9. mars 2013

Lørdag - dagen i bilder

heeei på dere :-D har ikke fått blogget noe i dag. Jeg og Hans Olav dro innom krutt og tok oss en kaffekopp. Han frappe og jeg en soyalatte med kokos (standard hihi)


Etter det dro vi til Ingrid bestemoren til Hans Olav og tok en kaffekopp. Utrolig koselig <3

Nå er Theodor hos oss og koser seg her :-D er på besøk her <3

Noen bilder av han.



Theodor er en hellig birma og er verdens nydeligste lille kattepus som er kjempe snill <3

Fant to bilder av meg på pcen ;-)


Slenger inn de istedet fordi jeg er ikke så veldig fotogen i dag haha..

Ellers har jeg fått en kjempe kul musikk smak. (ifølge meg ihvertfall ;-) )

Det går i disse om dagen




Lastet ned en del musikk i går via itunes <3

Ellers er det vell ikke så mye og fortelle - har gjort en del i heimen i dag, og har det kjempe koselig med min kjære <3

Hans Olav skal lage mat til oss om ikke lenge og jeg kjenner jeg gleder meg veldig :-D

Ellers er det ikke lenge til jeg skal møte denne jenta igjen <3


Verdens beste <3

Jeg er i et slik modus i dag forresten - som de fleste andre dager ;-)


Vi blogges alle hjerter <3 ha en fortsatt fin helg <3