I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

onsdag 6. mars 2013

Familie kvalitetstid






Scrabble er ca det morsomste spillet ever - som jeg sånn ca alltid taper på.. legg merke til første bildet hvor jeg har skrevet DATTER.. haha ler så jeg dæver - her har man humor så det holder skal jeg si dere ;-)

Har kost meg så masse med mamma og pappa i dag - viktig med litt familie - kvalitetstid. Brettspill er så utrolig gøy at jeg har ikke ord - og får tankene litt på andre ting , som med andre ord kun finnes positivt :-D

Håper dere liker det nye designet mitt - en fugel hvisket i øret mitt (les kommentarer på face..) at det var vanskelig og lese teksten - så håper dere klarer og lese den bedre nå :-D

Nå er jeg hjemme i leiligheten og er super trøtt og sliten - noe sier meg at jeg venter en lang tid med smerter lik hundre.. har ikke hatt en eneste minutt pause nå på tre dager - så er veldig sliten.. så nå skal jeg ta kvelden tenkte jeg også håper jeg får sove godt i natt - natten som var sovnet jeg ekstremt sent og natten før der sovnet jeg ikke før på morgen siden. Nå skal det sies at søvnen har vart lengre enn de forferdelige utholdelige smertene som da har bygget seg opp over tid.. er oppe ca 4 - 8 timer iløpet av en døgn - resten sover jeg..

Men nok sykdoms prat ;-) vi blogges <3