I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

søndag 10. mars 2013

Søndag


Heei på dere :-D god formiddag alle hjerter <3 nå har jeg endelig tatt til fornuft og tatt i bruk samsung galaxy s3 mini!


Den er jo sååå fin og nå skal jeg bestille et rosa flip deksel. Gleeeder meg til og få det i posten :-D

Sto opp ganske tidlig i dag - så frokosten er intatt for lenge siden. Nå sitter vi og ser på tv - mens Theodor koser seg her :-D

Åh jeg må bare vise dere et bilde


Haha - søte Theodor <3

Ble en sen kveld i går - vi ble sittende oppe halve natta og så på en utrolig gripende film. Eneste dumme er at jeg ikke husker hva den het haha..

Nå skal jeg bare slappe av litt - frister og ta fatt i en bok ;-) ønsker dere en kjempe fin søndag - nyt den siste dagen i helgen. Imorgen venter en ny uke nok en gang. Og planene er mange.

Vi blogges <3