I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

fredag 8. mars 2013

Mobilblogg @lavkarbo ?

Jeg har vært mye frem og tilbake med lavkarbo. Noen mener det er bra - mens andre mener det stikk motsatte. Jeg er fortsatt i tvil. Kanskje en mellomting ? Jeg skal ihvertfall lese meg masse til det. Jeg har en del matallergi. Og nå viser det seg at jeg er allergisk mot - melk, soya , hvete , egg , protein , nøtter , enkelte Stein frukter og kreps og enkelte ting fra havet.

Dette gjør det ganske så håpløst. I tillegg hører jeg om folk som blir bedre fysisk av og gå over til lavkarbo kosthold.

Og jeg tenker med en gang at dette kanskje vil hjelpe litt mot mine fysiske smerter grunnet fibromyalgi.

Vi får se. Kommer uansett tilbake til dette senere.

Lastet ned denne Appen nå nettopp. Om jeg anbefaler den eller ikke kommer jeg tilbake til senere.

Ønsker dere en god natt. Natta blir det ihvertfall her. Er sliten. Vi blogges :-)