I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

lørdag 2. mars 2013

Mobilblogg@personlig

Heei på dere :-) håper dere har det bra . Lørdag i dag og det betyr lørdags kos. Avslapping med Hans Olav og svigers. God mat og skravling :-) jeg har det bra i dag. Det er takket være min kjære Hans Olav som alltid er der for meg og som alltid gjør meg så glad :-)<3 jeg føler jeg ikke har noe og klage over. Og jeg har faktisk kommet fram til med hjelp av min kjære om hvordan jeg kan ha det bra :-) det handler om og være sterk. Stay strong og kjempe. Ikke gi opp - men og ha fokuset frem til gode tider. Detter man i gjørma og feiler - så ikke tenk verdens undergang. Livet er en stor vei og lags veien kan det finnes hindringer  som steiner. Kratt osv. Men en vei har også fine strekninger med fine blomster. Skjønne dyr og fugle kvitring. Det kan også være daler. Nedoverbakker og oppoverbakker. Men når det går ned vil det alltids gå oppover og det vil bare gjør deg sterkere og sterkere.

Ha en fin dag alle sammen :-)