I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

søndag 17. mars 2013

Sen oppdatering på en søndag


Hei på dere - skulle egentlig oppdatere dere før i dag - men så streiket pcen min - så nå har jeg tatt i bruk mini pcen. Har bakt noe lavkarbo knekkebrød. Hadde en ferdig pakke man bare blander ut i vann - liggende og da er det så utrolig enkelt :-D så nå ligger de og kjøler av seg før jeg skal pakke de ned i isbokser.

Har ikke vært særlig iform i dag heller.. satser på at en ny uke vil gjøre susen, satser også på at jeg får til litt trening også denne uken. Imorgen er det jo mandag allerede og jeg skal starte uken med litt i heimen. Jeg må også få handlet inn for uken, får se om det blir imorgen eller tirsdag - har litt planer fremover. Så det blir spennende hvordan det går :-D ønsker dere en kjempe fin søndag - så blogges vi <3