I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

søndag 3. mars 2013

Sen update på en søndag



Hei på dere :-D bloggkiiiiise - har ikke fått blogget noe - men dere er vell vandt til mine sene oppdateringer hihi ..

I dag har jeg ikke gjort stort - men jeg og Hans Olav har planer om og shine leiligheten nå på kvelden. Det er en del som skjer fremover nå som er sikkelig positivt. Jeg tror det vil være med på og gjør en del med hverdagen min og deretter kommer bloggen som det blir masse fine oppdateringer fremover :-D

Jeg har laget en plan over oppgaver som skal gjøres hver dag - er et liste menneske så dette er bare gøy-gøy! Har også satt frem en del mål for fremover - også blir det bare sund mat her i heimen. Nå skal jeg ta av noen kilo. I tilegg har jeg en nedtrappingsplan for meg selv og snusen, jeg har planer om og slutte om så og så lenge. Dette blir bra :-D

Ønsker dere en kjempe fin søndag videre - vi blogges <3