I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

søndag 10. mars 2013

Bestillt!




Bestillte meg dette orginal flip cover dekselet fra samsung før i dag og er så happy for at jeg valgte og beholde samsungen. Jeg vet at iphone er en slags motesak. Men face it - ikke mye har skjedd i teknologien siden den første kom ;-) Iphone tvi holder på teknologi og gir litt og litt etter hver mobil - mens andre modeller kjører på med masse!! Jeg føler jeg endelig har blitt kvitt iphone styret nå - det er ikke så mye og skryte av som folk skal ha det til - men når det har sagt har jeg vært der selv haha.. Uansett så er iphone noe omtrent alle har - er det ikke gøy og ha noe som ikke alle andre har? ;-)

Uansett føler jeg at jeg har en del peiling på mobiler, har hatt utallige mobiler de siste årene haha..

Nå blir det snart middag her - så vi blogges :-D