I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

tirsdag 5. mars 2013

Tirsdag er endelig fun-day




Som dere vet fra jeg har skrevet om tidligere - så er jeg ikke kjempe fan av tirsdager - det har liksom aldri vært min store yndligsdag - til tross for at jeg ikke aner hvorfor ;-)

I dag bestemte jeg og trosse den fæle tirsdagen og bevege meg ut - skal si dere kroppen hadde godt av det - selv om det ikke ble alt for lange turen er jeg godt fornøyd, ettersom det er noen dager siden sist og kroppen ikke fungerer slik den skal på grunn av fibroen..

Nå står både klesvask og tørketrommelen på og jeg har klart og vært oppe litt ekstra uten og legge meg ned for og sove. Så kanskje denne tirsdagen blir bra afterall ;-) Hadde et lite besøk på dagen i dag og det var koselig!

Nå skal jeg sette i gang og ta ut av oppvask maskin og ordne noen småtterier så alt er klart til min kjære kommer ;-) <3

Ønsker dere en fin-fin tirsdag så blogges vi :-D