I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

onsdag 30. januar 2013

Update fra bursdagsbarnet ;-)

Om ca en time en bursdagen min ferdig - min første dag som 26 åring og jeg skal si dere jeg har hatt den beste bursdagen noensinne <3 som jeg har kost meg!
 
Å kan dere tro maten Hans Olav lagde smakte himmelskt eller? jo jeg får vann i munn bare ved tanken!! <3 kjempe godt var det! Synd jeg ikke tok bilde, men bildet er der i hjertet mitt <3
 
Også såå mange som har tenkt på meg og dagen min - setter så vannvittig stor pris på alle gratulasjoner jeg har fått <3 folk er så snille! Sender meg bilder og alt - varmer virkelig hjertet mitt <3
 
Dette har vært en super bursdag på alle måter og jeg har kost meg sånn og ikke minst hatt det så vannvittig bra :-D
 
Nå gjenstår det bare og rydde litt her og shine litt etter dagens begivenheter - før jeg da tar kvelden.
 
Ønsker dere en riktig god natt <3
 
Sweet dreams <3 :-D