I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

tirsdag 29. januar 2013

Hey!


Hei på dere og velkommen skal dere være til min nye blogg :-D drev lenge en blogg på blogg.no - men bestemte meg for og bytte plagttform da jeg fant ut at blogg.no av en eller annen merkelig grunn - gjorde noe med statestikken sånn at man ikke fikk med de utenlandske leserne sine. Dette synes jeg var ganske så kjipt - ettersom mange av mine lesere er internasjonale.

So here we go again - ny plattform IGJEN og en ny start ;-) bestemte meg for og gå for blogspot denne gangen.

Jeg har vell i grunn ikke så mye og fortelle - men håper jo virkelig at dere vil følge min nye blogg videre :-D skal prøve og oppdatere dere oftere på denne bloggen - alltids godt med en ny start ;-) ble litt lei bloggen jeg hadde på blogg.no - og jeg vet ikke om flere av dere som blogger - føler på den samme måten som meg - en slags fjortis faktor på en måte? Føler vell de fleste som blogger der er i ung alder - og jeg fyller faktisk 26 år imorgen jeahoo :-D

Har en rekke planer haha .. men nå skal jeg faktisk sove også håper jeg dere lesere får sove godt også ;-)

Vi blogges i guess :-D