I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

torsdag 31. januar 2013

Stay strong!


Heei på dere :-D Lagde denne collagen i Paint før i dag - mine Paint skills er ikke de beste - men tenkte og printe den ut og henge på kjøleskapet - bare synd at jeg hadde tom for blekk i blekkpatronene i printeren min :-(

Dere kan jo se hva jeg kom frem til




 
 


Jeg lagde denne collagen først og fremst for min egen del - både for en påminnelse til meg selv om og STAY STRONG og fordi Demi er mitt store forbilde og jeg digger henne!
Er det en garderobe jeg virkelig kunne tenkt meg så er det Demi sin! Hun har en knall rå stil og jeg har planer om og bytte ut de slitte klærne mine (dere aner ikke! ) og erstatte de med nye freshe klær - ikke i freshe farger for det har jeg nok av! Men en rocka stil ish i sort osv..

Jeg skal skape min egen stil , men selvfølgelig ta utgangspungt i Demi sin!

Jeg lager collager av egen interesse når jeg skal planlegge en shopping dag - det er greit og ha en oversikt over hva man er på utskikk etter - et tips er og lage en liste over hva man skal kjøpe den dagen - så ender man ikke opp med bomkjøp|.

Men skal jeg legge meg - ville bare dele dette med dere :-D ha en god natt så blogges vi mer i morgen.

Psst: Ikke lenge til jeg skal på shopping nå! Happyface :-D