I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

onsdag 30. januar 2013

Dag 1 som 26 åring


Da var man 26 år daaa.. jeg har vært på hjelpemiddelsentralen for og bestille meg rulator ettersom jeg blir 30 om 4 år...

Haha nei da - denne dagen blir kjempe fin! Mamma, pappa og broren min kommer og skal feire med meg snart - eller feire MEG '*tihi* også skal jeg og Hans Olav feire senere i dag med film og goood mat som Hans Olav står for <3 her snakker vi hjemmelaget biff med soppstuing osv .. mhmmm

Jeg hadde egentlig en avtale tidligere i dag - men utsetter den til mandag ettersom jeg sov ekstremt lite i natt - tror jeg type fikk to timer søvn.. alt for lite - men satser virkelig på at jeg får sove ordentlig snart - manko på søvn er virkelig ikke godt!

Sove medesin er virkelig ikke et alternativ føler jeg - men har det seg slik at søvnen fortsetter bare og blir værre og værre - tror jeg at jeg nesten er nødt og ty til det :-( hater kunstig søvn - men bedre enn ingenting i guess..

Selvom natten var lang og egentlig en smule kjedelig.. så er dagen i dag super - og slik skal den fortsette *basta*

Tusen takk for at dere var så mange innom i går - tusen tusen takk <3 u made my day <3


Nå tenkte jeg at jeg skulle få i meg litt frokost - er sikkelig dårlig på og spise det - blir gjerne sent - har aldri matlyst om morningen og har vell forsåvidt aldri hatt det heller..meen av en merkelig grunn så er jeg sikkelig sulten nå - så derfor avslutter jeg dette innlegget nå - også sier jeg som andre bloggere..

Vi bloooooooooogges ;-)