I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

tirsdag 29. januar 2013

Tuuuuur!!

For et par dager siden gikk jeg en laaaang tur og tok en rekke bilder. Koselig var det! Nå har jeg jo vist de på min eldre blogg - men kan vell alltids vise de igjen ?

Nå har det seg slik at jeg lovte meg selv trening (kremt) - noe har det jo blitt, meeeenh ikke fullt så mye som jeg hadde håpet - men alle måner drar, er det ikke det de sier? Uansett så er jeg på en måte slags *stolt* for at jeg gikk så langt som jeg gjorde - rask tempo innemellom (da jeg ikke tok bilder - vell og merke) og litt slakkere fart noen ganger - mer en kosetur enn en treningstur - men slo jo litt to fluer i en smekk daaa ;-)

Det viktigste for meg var i bunn og grunn og komme ut en tur og ikke minst ta noen bilder - nå ble det i grunn en deeeel bilder - så bare scroll ned om det er mindre interessant ;-)

Here we go




































Musikk er gull vært på en tur som dette - og det er ikke til og legge under en stol at Demi Lavato er mitt store forbilde og at jeg elsker musikken hennes -som går på repeat flere ganger daglig. Tenkte og dele med dere min favoritt sang om dere ikke allerede har hørt den?





Åååh jeg elsker den <3 Har dere ikke sett dokumentaren hennes stay strong på mtv - ååh da har dere virkelig gått glipp av mye!! Dere finner den her (<--LINK)

Nå er det virkelig på tide for meg og ta kvelden nok en gang ;-) blir bare så sinnsykt ivrig på og blogge haha - blogger til dere mer imorgen :-D (les i dag.. over midnatt vet dere ..)

Hey då!