I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

torsdag 31. januar 2013

Only some pictures og litt tekst da..






































 
Bare noen bilder fra min instagram profil. Dere kan følge meg på @BENNYBOLERO
 
Nå har jeg sett noen serier på netflix jeg følger med på, og instalert sims 3 spillet jeg fikk av Hans Olav :-D det blir nok en del spilling i kveld <3
 
Nå ringte det nettopp på døren angående noe fisk fra Ålesund - dessverre går det ikke så mye fisk her i huset - det må gjøres noe med! Det er sjeldent jeg tenker fisk når jeg handler, men synd fryseren er full ellers kunne jeg godt tenkt meg og kjøpt noe fisk - man da må jeg i så fall lete etter noen gode oppskrifter på nettet... går gjerne så man finner på mat selv sånn oppskrifter selv og tar øyemål osv, dessuten går det så mye i storfe at jeg seriøst snart har begynt og gå lei.. så muligens kjører jeg på med noen fisketyper neste gang jeg skal på butikken ;-)
 
Er jo egentlig sykt glad i fisk - bare synd jeg aldri kommer på det, må gjøres noe med ASAP!
Tror jeg er for redd etter og prøve nye ting og er redd for og gå ut av min trygge sone.. er nok matvanene det må gjøres noe med - men når man har hvete og melkeallergi er det ikke bestandig det er like lett.
 
Note to myself : tenk åpent og ikke vær så negativ ;-)
 
Vi blogges