I learned that you go through things, you deal with them and that's what empowers you and ultimately makes you a happy person.
- Demi Lavato

tirsdag 29. januar 2013

26 år



Ååh GOSH i dag er jeg 26 år.. som tiden FLYR! Dagene , ukene, månedene og årene bare flyr av gårde.. rart det der. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si om og bli 26 år - om 4 år er jeg 30.. og det skremmer meg kjempe masse!! Min frykt det nå altså haha..

Nå er det jo midt på natten og jeg har ikke fått sovet enda - jeg tenkte jeg likesågreit kunne oppdatere dere litt på bloggfronten.. vell i grunn er det ikke så mye og fortelle.. dagen i går var så og si elendig form messig - så håper bursdagen min blir hakket bedre ;-) kjenner jeg virkelig har manko på søvn for tiden - rart hvordan søvnmønsteret har såå mye og si!

I dag har jeg visst store planer - nei da, meeehn .. noen har jeg da. Vil ikke gjøre bursdagen min til noe store greier - for meg er det kun en dag med litt ekstra oppmerksomhet - anderledes når man ble 18 liksom, eller den sags skyld , tidligere enn det - som barn mener jeg.

Ettersom årene går , merker jeg at det er ikke det samme. Det blir en dag man bruker litt ekstra tid med de man er glad i - jeg pleier alltid få spørsmålet om hvordan det føles og bli så og så gammel - vell jeg har vell ikke noe annet svar enn at det føles ikke som noe helt anderledes..

Nå virker det som jeg ikke er så positiv til bursdagen min - for det er jeg nemlig - kjempe positiv - jeg gleder meg masse til og feire med Hans Olav og familie (venner blir litt senere )

Det viktigste for meg er fellesskapet - gaver har ikke sååå mye og si. Føler meg prioligert etter jul. Fikk såå sinnsykt mye fint at jeg har ikke ORD! Så ettersom jeg har bursdag like på nyåret er det ikke så mye man føler man kan ønske seg - ihvertfall hvis man er som meg og føler man egentlig har fått alt til jul og mere til ;-)

Så lenge de rundt meg har det bra - og jeg har det bra så er det - det som betyr noe for meg. Gaver kan ikke erstatte følelser og sykdom evt. Så det er det jeg ønsker meg aller mest - en frisk og glad nær omkrets.

Det hadde vært noe det <3

Dessverre har det seg slik at sånne ting er som offtes drømmer, om man ikke er veldig heldig da!

Materialisme er kun ting - men selvfølgelig fine ting - jeg skal være helt ærlig nå og si jeg apsolutt blir glad for alt jeg får!! Jeg vet at det jeg får ligger det noe bak, en omtanke og en kjærlighet. Det betyr alt det!

Men nå ble dette innlegget sinnsykt langt. Skal aldeles straks krype til sengs igjen - trenger søvnen min som alle andre - beundrer virkelig de som klarer og være nattevakt!

Shoheisann <3